ورزشی

بیوگرافی و جدید ترین عکس های هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس

بیوگرافی هادی نوروزی

 

مشخصات کلی هادی نوروزی:

نام اصلی: هادی نوروزی

زمینه فعالیت: بازیکن فوتبال

متولد: ۱ تیر ۱۳۶۴

محل تولد: بابل

ملیت: ایرانی

بیوگرافی هادی نوروزی:

هادی نوروزی متولد ۲۸ تیر ۱۳۶۴ در بابل بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی سابقه بازی در باشگاه‌های داماش ایرانیان، پرسپولیس و نفت تهران را دارد. او در تاریخ ۹ مهر ماه ۹۴ بر اثر ایست قلبی در گذشت.

دوران باشگاهی هادی نوروزی:

نوروزی در فصل ۸۵-۸۶ به پرسپولیس پیوست، اما حتی یک بار هم بازی نکرد و بعد از یک فصل نیمکت نشینی در تیم بزرگ پایتخت، به داماش ایرانیان پیوست و در ۲۲ بازی ۱۰ گل به ثمر رساند .هادی نوروزی پس از درخشش در لیگ آزادگان، به پرسپولیس بازگشت و در اولین فصل حضور مجددش در پرسپولیس، بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می رفت و به مرور به یکی از بازیکنان ثابت تیمش تبدیل شد و در بیشتر باز های آسیایی، یکی از ۱۱ مرد اصلی پرسپولیس بود.نوروزی فصل ۸۸-۸۹ را با درخشش آغاز کرد و در اولین بازی فصل مقابل مس کرمان دو گل به ثمر رساند. همچنین نوروزی در دربی ۶۸ نیز توانست گل تساوی پرسپولیس را به ثمر برساند . هادی نوروزی در این فصل باز های زیادی برای پرسپولیس در پست های هافبک-مهاجم راست و مهاجم نوک انجام داد که نهایتا منجر به دعوتش به تیم تیم ملی توسط افشین قطبی گشت.

حضور در تیم ملی:

نوروزی اولین بازی ملی خود را در مقابل بوسنی در سال ۱۳۸۸ انجام داد.

افتخارات هادی نوروزی:

جام خلیج فارس
سوم: یک بار
۸۵-۸۶ با پرسپولیس
جام حذفی
قهرمان: یک بار
۸۸-۸۹ با پرسپولیس

درگذشت هادی نوروزی:

نوروزی در بامداد روز پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ بر اثر ایست قلبی درگذشت. وی که تنها ۳۰ سال داشت، در خواب سکته کرده و انتقال او به بیمارستان هم نتیجه‌ای در پی نداشت. به گفتهٔ همراهان نوروزی، او ساعت ۴ صبح ۹ مهر بر اثر حملهٔ قلبی در خانه درگذشت.

عکس های هادی نوروزی:

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن