اخبار داخلیورزشی

حال بیت‌الله عباسپور وخیم است

از وزارت ورزش برای کمک گرفتن قطع امید کرده‌ایم
عباسی: حال بیت‌الله عباسپور وخیم است/ آقایان؛ اجازه ندهید دیر شود

مسئول پیگیری امور اداری بیت‌الله عباسپور گفت: حال قهرمان ملی‌مان وخیم است و بهتر است مسئولان بیشتر پیگیر وضعیت وی باشند.

خبرگزاری فارس: عباسی: حال بیت‌الله عباسپور وخیم است/ آقایان؛ اجازه ندهید دیر شوداخرین خبر حال بیت الله عباسپور

محسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد آخرین شرایط بیت‌الله عباسپور، قهرمان پرورش اندام ایران اظهار اشت: متاسفانه وی وضعیت مناسبی ندارد. بیش از دو هفته که فریدون، هاشمی و وزیر ورزش به ملاقات بیت‌الله آمدند کارها را پیگیری کردیم، اما متاسفانه هیچ کدام از ارگان‌ها کمکی نکردند.

وی ادامه داد: تلاش‌های زیادی کردم، اما متاسفانه نتوانستم حتی وزیر ورزش را ببینم، چراکه به هیچ عنوان اجازه ملاقات نمی‌دادند. بسیار اصرار کردم، اما موفق نشدم. آقای وزیر فقط پیام می‌دادند که همه چیز حل خواهد شد. سوال من این است که چه زمانی و چگونه این مشکل حل خواهد شد؟

مسئول پیگیری امور اداری بیت‌الله عباسپور گفت: به خدا بیت‌الله در حال مرگ است و وضعیت بحرانی دارد. نزد تمام معاونان وزیر ورزش رفته ام و به همه التماس کرده‌ام، اما هرکدام از آنها به نحوی از زیر کار در رفتند. ما توقع داریم یک مقام مسئول بیاید و پیگیر کار یکی از اسطوره‌های ورزش ایران باشد. ما کلاً از وزارت ورزش قطع امید کرده‌ایم، اما خوشبختانه در وزارت بهداشت مسئولان کمی پیگیر هستند.

عباسی عنوان کرد: پزشکان گفته‌اند که پلاکت‌های خون وی امروز کمی افزایش داشته‌اند، اما واقعیت این است که بیماری بیت‌الله خطرناک و کشنده است و بیت‌الله هم بخاطر بدن قدرتمندش تا الان دوام آورده است. معاونان وزارت بهداشت کاری برای ما نمی‌کنند و همه منتظر هستند که بیت‌الله بمیرد تا برای وی ابراز ناراحتی کنند. آقایان اجازه ندهید دیر شود.

وی افزود: وزیر ورزش را که اصلاً نمی‌توانیم ببینیم و وی تنها به صورت فیلمی به ملاقات بیت‌الله عباسپور آمد، اما روز گذشته به ملاقات وزیر بهداشت رفتیم. هاشمی به زارع‌نژاد و ملک‌زاده دستور داد دو پزشک تخصصی برای بیت‌الله بفرستند، اما هنوز خبری نشده است. درخواست ما یک گروه پزشکی قدرتمند بود، اما حالا فقط یک یا دو دکتر متخصص روماتوژولیست نیاز داریم.

عباسی با بیان اینکه متاسفانه جلسات هیأت دولت از جان یک اسطوره برای ملک‌زاده مهمتر است، گفت: ملک‌زاده از صبح فقط یک بار با بیمارستان تماس گرفته است و جلسات را رها نمی‌کند. تا از وزارت بهداشت نتیجه نگیرم آنجا را ترک نمی‌کنم. باید از پرسنل بیمارستان آتیه هم تشکر می‌کنم؛ ضمن اینکه ریاست جمهوری هم تامین هزینه کرده است و استاندار هم بسیار با ما همکاری داشت که از آنها تشکر می‌کنم.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن