خودروها خارجی

هیوندای الانترا مدل ۲۰۱۷ در خط تولید فاش شد

http://www.up.3gool.com/uploads/mp314410248625751.jpg

یک وبلاگ کره ای اقدام به انتشار تصاویر فاش شده از هیوندای الانترا مدل ۲۰۱۷ در خط تولید کرده است که طراحی انقلابی الهام گرفته از سبک طراحی Fluidic Sculpture 2.0هیوندای را نشان می دهد.

چنان چه در تیزرهای رسمی و طراحی ذهنی از این خودرو دیده شده، هیوندای الانترا مدل ۲۰۱۷ دارای یک جفت چراغ جلوی پروژکتوری باریک به همراه جلوپنجره ای عریض تر و شش گوشه ای زایه دارتر با قسمت های افقی است. در قسمت زیرین جلوی این خودرو نیز عناصری بومرنگ شکل برای جای گیری چراغ های مه شکن گرد تعبیه شده است.

نیم رخ این خودرو دارای خط کمری برجسته از روی گلگیر جلو، طراحی جدید ستون C و رینگ های آلیاژی ۱۶ اینچی است در حالی که در قسمت پشت آن چراغ های عقب بزرگ با مجموعه LED جذاب و اسپویلری شیک به همراه طراحی سپر نوین به چشم می خورد. گزارشات حاکی از آن است که بدنه الانترای جدید یکی از ایرودینامیک ترین ها در کلاس خود است.

احتمالا نیروی این خودرو از موتور ۱٫۶ لیتری T-GDi گرفته شده از هیوندای توسان ۲۰۱۶ با قدرت ۱۷۵ اسب بخار تامین می شود. این موتور به گیربکس دو کلاجه هفت سرعته جدید هیوندای متصل شده است. نسخه دیزلی این خودرو دارای موتور ۱٫۷ لیتری با قدرت ۱۴۱ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتون متر بهکار رفته در هیوندای سوناتا و متصل به گیربکس هفت سرعته DCTخواهد بود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن