بازیگران

بیوگرافی و عکس های جدید التا اوشن

بیوگرافی و عکس التا اوشن

دورا وارگا (به انگلیسی: Dora Varga) (زادهٔ ۱۴ دسامبر ۱۹۸۷ در بوداپست) شناخته شده با نام مستعار التا اوشن (به انگلیسی: Aletta Ocean) بازیگر پورنوگرافی اهل مجارستان است. وی در سال ۲۰۰۶ و پس از گرفتن یک جایزهٔ زیبایی، وارد صنعت مدلینگ شد. البته قبل از شروع مانکن بودن در دانشکده اقتصاد درس می‌خواند و پس از این حرفه در سال ۲۰۰۷، پورنوگرافی را آغاز نمود. او در مجله‌هایی همچون پنت‌هاوس و نسخه مجارستانی پلی بوی مدل بوده‌ است.

پستان‌ها، لب‌ها، باسن و لبهٔ واژن وی به صورت طبیعی نیستند و روی آن‌ها جراحی زیبایی انجام گرفته است. انجام جراحی زیبایی بر روی این اندام‌ها در بین پورن استارهای زن رایج و معمول است.
انواع سکس در فیلم‌های پورنو

زندگی نامه
التا اوشن (دورا وارگا)[۷] در دوشنبه[۸] ۱۴ دسامبر ۱۹۸۷ در شهر بوداپست مجارستان به دنیا آمد.[۹] اوشن دانشجوی اقتصاد در مجارستان بود که پس از برنده شدن یک جایزهٔ زیبایی در سال ۲۰۰۶ حرفه مانکن بودن را آغاز کرد. بعد از آن در سال ۲۰۰۷ با تشویق دوست پسر سابقش به پورنوگرافی روی آورد. هنگامی که خبر پورن استار شدن او در مدرسه پخش شد او تصمیم گرفت که تحصیلاتش را رها کند و پورنوگرافی را به عنوان یک شغل تمام وقت و برای موفقیت ادامه دهد. وی بلافاصله و در اوایل کارش در نشریه‌هایی همچون پنت هاوس و در پلی بوی مجارستان مانکن شد و اینگونه شروعی در پورنوگرافی داشت.[۳]

او در سال ۲۰۰۷ و شش ماه بعد از ورودش به پورنوگرافی،[۱۰] با بازی در فیلم «Lesbian First Timers»، پا به عرصهٔ پورنوگرافی گذاشت.

همچنین در سال ۲۰۰۹ او ۵ ماه را صرف عکس برداری در آمریکا و کشورهای مختلف کرد و خیلی زود بعد از آن موفق به دریافت جایزهٔ پورنوگرافیک فرانسه (Hot d’Or) برای بهترین ستاره کوچک اروپایی شد[۱۰] و در سال ۲۰۱۰ برای بازی در فیلم «Dollz House»، در مراسم AVN برندهٔ بهترین صحنهٔ سکس خارجی سال و به عنوان بهترین زن خارجی سال انتخاب شد.[۳][۱۰]عکس های سکسی التا اوشن

نام التا اوشن در این صنعت بسیار محبوب است اما در اروپا، هنوز بسیاری او را با نام «Aletta Alien» می‌شناسند. وی پس از موفقیت بزرگش در اروپا کارش را در آمریکا نیز توسعه داد و با شرکت‌های بزرگی همچون «Naughty America» ،«Digital Playground» ،«New Sensations» و «Twistys» در ایالات متحده همکاری کرده است. شرکت مورد علاقهٔ وی در آمریکا، «Brazzers» است. وی گفته که در این شرکت از نظر جنسی به بازیگران مرد زیادی علاقه دارد که می‌توان از اسکات نیلز، دنی مونتین، شین دیزل، تونی دسرجو، کیران لی و مستر مارکوس نام برد.

او در مجارستان و اروپا بسیار موفق بود و بعد از آن نیز با ادامهٔ کارش در دو قارهٔ اروپا و آمریکا، شهرتش بیشتر شده است. به غیر از هاردکور، اوشن در بسیاری از کارهای سافت کور نیز ظاهر شده است. او سکس‌های انفرادی و چند نفره و همینطور صحنه‌های DP، آنال، لزبین و هاردکور بسیاری را برای وبسایت ۲۱sextury انجام داده است.

بهترین دی وی دی‌هایی که از وی به فروش رفته عبارتند از «French Kiss» ،«Dirty Job» و «Erocity 4» که اطلاعات آن‌ها در وبسایت خودش موجود است.

او از سال ۲۰۰۷ تا کنون در بیش از ۲۰۰ فیلم بازی کرده است و در اینترنت کلیپ‌ها و گالری‌های زیادی از او موجود است.

انواع سکس در فیلم‌های پورنو
اجراهای او در فیلم‌های پورنو و تا کنون شامل سکس دو به یک، آنال، سکس دهانی، دخول دوتایی، فتیش، هاردکور، جوراب شلواری، بین نژادی، گونزو، بلع، سکس سه نفره و اسباب بازی می‌شوند.

او در ابتدا از سکس در برابر دوربین خجالت می‌کشید[۳] اما اکنون جلوی دوربین بسیار بی باک است. وی با سکس دخول دوتایی واژنی آشنایی زیادی دارد و همچنین به خوبی از پس انجام لیسش مقعد بر می‌آید. وی در وبسایتش با افرادی که عضو هستند به چت می‌پردازد.

زمانی که دربارهٔ عادات جنسی التا اوشن از او پرسیدند؛ در جواب گفت که در زندگی شخصی اش از سکس مقعدی بسیار لذت می‌برد. اما هنوز، پس از سالها قبل از فیلبرداری صحنه‌های آنال دچار استرس می‌شود. وی همچنین افزوده که، دخول دوتایی واژنی و سکس مقعدی از بهترین روش‌ها برای ارگاسم وی هستند.[۱۰]

او همچنین برای یکی از صحنه‌های دخول دوتایی واژنی که از شیوهای مورد علاقهٔ خودش است جایزهٔ AVN سال ۲۰۱۱ را برنده شد.

ویژگی‌های بدن و جراحی‌های زیبایی
بدن او جراحی شده است و به طور طبیعی زیبایی کمتری دارد. سینه‌های بزرگ و خوش فرم، لب‌هایی مناسب برای ساک زدن به آلت مردانه اندام ورزیده و چشم‌های زیبای او از ویژگی‌های بدن وی هستند. وی همچنین مقعدی کاملاً بدون مو دارد.[۳]

او بینی و لبش را هم جراحی پلاستیک کرده و برای جذابیت و دوام بیشتر لب‌هایش، در آن‌ها از ایمپلنت لب استفاده کرده است. اوشن در این باره در توئیتر خودش گفته است که «لب جدید من. خیلی دردناک بود.»[۴] وی همچنین گفته که شاید در آینده جراحی های دیگری مثل لیبوساکشن را هم انجام دهد.[۳]

التا بر روی بدن خود هیچ تتو یا خالکوبی ندارد و در عوض زبان، ناف، و کلیتوریس (چوچوله) خود را سوراخ کرده است.[۱][۴] او تا به حال سه بار پستان‌هایش را بزرگ کرده است. ابتدا یک تغییر سایز به ۳۴C و بعد از آن یک جراحی برای شکل فنجان مانند (D) آن‌ها و در ژانویه ۲۰۱۰ یک جراحی برای شکل فنجانی دو برابر (DD) انجام داد.[۴] وی اخیراً یک ایمپلنت ۱۰۰۰cc در پستان‌هایش قرار داده که رقم شگفت انگیزی است.

او برای باسنش هم از ایمپلنت باسن استفاده کرده است. سایز باسن التا اوشن در حال حاضر ۳۷ است.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن